Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~eldamianos | użytkownik

imię i nazwiskoeldamianos adresWrocław , Strzegom zarejestrowany11.04.2009 @18:32:46 ostatnio na stronie23.08.2016 @12:37:35
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.damianwasilewski.com
digarty39 komentarze572 posty na forum1

komputer / sprzęt
aparat-Feliks Edward Dzierżyński 5B tablet od Julki i nakokszone muskuły :D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kabiloo    11.05.2011 @10:20:10
Nie wierze, pokaz! ;D
~ignisgraphics    11.05.2011 @00:24:20
To też chyba zależy kto mówi komu. Jeśli całkowicie amatorska osoba mi to mówiła, czułabym się gorzej.
Ja osobiście to też zazwyczaj nie piszę uwag ale także nie lubie dawać "reweracji" na prace które mogą być lepsze.
~ignisgraphics    10.05.2011 @17:41:18
Dzięki za komentarz.
Ten obraz jest poprawiony po tym komentarzu, wcześniej faktycznie wyglądał nie naturalnie a jak to poprawiłam to o wiele się polepszył nawet na moje oko więc jestem jej wdzięczna.
Czasami człowiek jest ślepy na swój obraz, więc jeśli to nie jakaś bezsensowna krytyka, to dobrze wiedzieć co inne ludzie widzą
Więc jakbyś coś zauważył w moim obrazu, to proszę szczerze mówić. Jakby to było o chcącym efekcie to też nie obrażę się a jakby o niechcącym niedoskonałości, to poprawię żeby mój obraz był lepszy.
ostatnio edytowane: 2011-05-10 22:24:24
~ignisgraphics    06.05.2011 @17:20:54
Dzięki
Jeszcze poprawię parę miejsc i to też dam na wystawę.
~ignisgraphics    05.05.2011 @13:16:17
Nie ma za co. Czekawa jestem jak będziesz rysować na digital.

Czasem, zmieniłam profil. Czy jak mam taki profil to skasują mnie?
!grzegorz8smy    04.05.2011 @23:36:51
ale dlaczemu?
ktoś Ci podwędza reprodukcje?

w mojej opinii zaburzają, robią takie "katalogowe" obrazki z Twoich rysunków..
ale to tylko moje est zdanie..
!grzegorz8smy    04.05.2011 @23:10:24
ciągniesz kreski..
elegancko

poprzyglądam,
pozdra'via'm
g8
~ignisgraphics    04.05.2011 @19:42:00
Dzięki Faktycznie tu jest wysoki poziom.
Miło że tutaj ludzie oceniają szczeże.
Nie co w deviantART czy pixiv.
~ignisgraphics    03.05.2011 @22:26:39
Cześć, to ja.
Dodałam cie do obserwowanych
^sleepwalker    27.04.2011 @06:06:57
Dzięki a co do napisu to rozumiem - teraz kradną w internecie nawet cudzą twórczość ...
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~arturfu    12.01.2011 @14:11:21
dzieki
~arturfu    12.01.2011 @07:24:36
super prace! Pozdrawiam!
~Cremia    09.01.2011 @18:48:54
no witam
nie dodaje nawet do obserwowanych bo juz mam takie zaleglosci w przeglądaniu ze to nie ma sensu. Poprostu czasami pozaglądam
Pozdrowienia
~ElektronG    05.11.2010 @17:48:34
Opanowałeś swoją kreskę

pozdrawiam
~nikamorena    03.11.2010 @22:03:44
no właśnie o to,że konikowi horyzont grzbiet przygniótł,
ale galerię masz miodzik,więc nic to taki drobiazg..
fajnego światła używasz,no i wyobraźni u Ciebie dostatek : )
~cozagowno    03.11.2010 @13:18:17
Dziękuję za radę i za ocene Genialna galeria!
+liil    03.11.2010 @08:46:32
cóż, cała ja PS. Pozwoliłam sobie Pana podglądać Hope U don't mind.
_______
iGenio y figura hasta la sepultura! (S. Dali)
~pieroog    02.11.2010 @23:24:17
_______
~PaulinaHajduk    26.10.2010 @13:10:44
Świetna galeria.. poobserwuje
_______
"Życie ludzkie jest jak koń mijający nas w galopie. "



~WaniliaKa    23.10.2010 @21:38:20
heh bez porównania
Twoje konie są cudne.
~titolec87    10.10.2010 @23:09:40
dzięki ;]
~cramoisiefleur    10.10.2010 @23:00:38
Więc dodaje do ulubionych .
_______
....
~cramoisiefleur    10.10.2010 @22:55:41
Szczególnie Tears in the rain, Satrianiego mi się podobało. Sentyment
_______
....
~cramoisiefleur    10.10.2010 @22:30:49
Ach dziękuję!
_______
....
~cramoisiefleur    10.10.2010 @22:17:53
A dokładność się bierze z tego, że tablet dostałam na urodziny . I Trzy dni później zaczęłam szaleć Początek był krótko mówiąc tragiczny:P
_______
....
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt